לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2022

מסכות


חשבתי היום הרבה על ר', כל מיני דברים דומים שמתרחשים בחיים שלי היום.

גם הייתי בדיוק בבניין שהוא גר בו בעבר וזה הזכיר לי את השיחה האחרונה שלנו, שיחה מאוד כואבת.

בימים האחרונים קרו כל כך הרבה דברים ונכנסתי לסחרור עצום של הרס עצמי, יש המון סיבות והמון דברים אבל באמת שכרגע אין לי כח וגם לא בא לי להכנס אליהם כרגע.

.

יש לי חברה שאמרה שחברויות זה כמו ספינות, לפעמים ספינה טובעת וגם לפעמים היא חוזרת.

אחי המאומץ תמיד מדבר איתי על "רוחות רפאים", א/נשים מהעבר שהלכו מהחיים שלו מסיבות כאלו ואחרות, אני חושבת שהסיבה העיקרית לזה שאימצנו אחד את השנייה כאחים היה שלא הייתי מוכנה וותר עליו בשום צורה, למרות שהיו לנו ריבים קטסטרופליים.

.

ראיתי היום את נ' ואת מ', היה מאוד טוב, יכולתי לצאת קצת מעצמי.

מצד שני, הייתי עם מסכות, אני יודעת שמ' מבין ולא צריך להסתיר ממנו.

עם נ' קבעתי 3 סדרות אנימה שנראה.

 

אני לא יכולה לומר שההרס העצמי שלי עבר, אני מאוד רוצה לבכות כרגע ואני בעיקר עם המסכות שלי.

מי בכלל רוצה (חוץ ממ') לראות את ההרס העצמי שלי?

אז לפעמים יותר קל לשים מסכות מאושרות, אני זוכרת שבטיפול  יום אפילו ציירתי חצי פנים שמחות וחצי פנים עצובות כשמסביב יש את עונות השנה.

 

השיר והקליפ הזה מתאימים לי לרגע הזה

נכתב על ידי , 31/3/2022 20:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shmock ב-4/4/2022 09:14
 





כינוי: 

בת: 37





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לphoenix diamond אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על phoenix diamond ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)